Матеріали



Заняття гуртка
на тему:
«Power Point. Створення комп’ютерних презентацій.»




                                               





Підготувала
                              вчитель  інформатики
                              ЗОШ №2 м. Жовква


                           

Дата                                                                                     Урок
                                                                                              Клас







Тема:  Power Point. Створення комп’ютерних презентацій.
                                     
Мета:
ü    Ознайомити учнів зрізними способами створення комп’ютерних  презентацій;
ü    Навчити створювати слайди, вставляти малюнки, анімаційні ефекти;
ü    Закріпити теоретичний матеріал з даної теми;
ü    Формувати навички застосування комп’ютерних презентацій;
ü    розвивати пізнавальну активність, художній, естетичний смак, логічне мислення, пам’ять;
ü    виховувати спостережливість, увагу, зацікавленість, бережливе ставлення до комп’ютерної техніки та ПЗ;
ü    підвищувати інтерес до вивчення інформатики, стимулювати пізнавальну діяльність учнів.
Обладнання і матеріали: компютери, MS Office, картки для виконання
                                              практичної роботи, папки на робочому столі з
                                              матеріалом по предметах.
План уроку:
                                                       I.      Організаційна частина.
                                                    II.      Актуалізація знань, умінь і навичок учнів.
                                                 III.      Постановка мети і завдань.
                                                IV.      Мотивація навчальної діяльності.
                                                   V.      Практична робота.
                                                VI.      Підсумки заняття.
Хід уроку
1. Організаційна частина. Перевірка присутності учнів, готовності до уроку. Повторення основних пунктів правил безпеки та поведінки в кабінеті інформатики.
    2. Актуалізація опорних знань учнів.
1.     Що таке презентація?
2.     Яке призначення презентації?
3.     Основні компоненти мультимедіа, які використовуються у презентаціях?
4.     Яка програма призначена для створення комп’ютерних презентацій?
5.     Які способи запуску програми ви знаєте?
6.     Назвіть основний елемент презентацій.
7.     Що таке слайд?
8.     Назвіть основний елемент слайда.
9.     Опишіть структуру слайда.
10.                        Назвіть етапи роботи з презентацією.
11.                        Як вставити обєкт у презентацію?
3.  Постановка мети і завдань. На попередньому уроці ми з Вами розглянули тему : «Поняття про комп’ютерні презентації. Призначення. комп’ютерних презентацій». Сьогодні на уроці ми закріпимо знання про програму Power Point та її застосування, навчимось створювати презентацію та демонструвати її. Запишемо тему практичної роботи.
     4. Мотивація навчальної діяльності. Мотивація на цьому уроці проводиться з метою сфокусувати увагу учнів на проблемі і викликати інтерес до обговорення теми.
У порівнянні з іншими офісними програмами Power Point ставить підвищені вимоги до творчих здібностей автора, його художнього смаку.
У процесі створення презентації потрібно проявити себе як сценарист, режисер, художник.
Учні сідають за комп’ютери, реєструються в журналі інструктажу на робочому місці і створюють презентацію згідно інструкційної картки та попередньо підготовленого матеріалу. Презентації створюють за предметами шкільної програми, а саме:
1.     Астрономія – тема презентації «Планети навколо нас».
2.     Фізика - тема презентації « Фізика – це цікаво!».
3.     Математика - тема презентації «Числа в історії математики».
4.     Інформатика - тема презентації «Будова компютера».
5.     Біологія - тема презентації « Кровообіг».
6.     Хімія - тема презентації «Атоми і молекули».
7.     Всесвітня історія - тема презентації « Перша світова війна ».
8.     Географія - тема презентації «Утворення гір».
9.     Музичне мистецтво - тема презентації « Музика ХVIII - столітті ».
10.                        Фізична культура - тема презентації « Видатні спортсмени України».

5. Практична робота. (
Порядок виконання практичної роботи.
План
1.       Створити  презентацію з декількох слайдів.
2.       Ввести в презентацію графічні обєкти.
3.       Продемонструвати презентацію.
Хід роботи
1.       Запустіть  програму PowerPoint.
Використайте один із способів запуску програми.
2.       Створіть  загальну (нову, порожню) презентацію.
Меню Файл   Створити   Нова презентація
3.       Виберіть  макет  (вигляд) першого слайда із запропонованого меню:  Виберіть перший вид  слайда OK.
4.       Уведіть заголовок першого слайда. Клацніть у полі заголовка і введіть тему своєї презентації.
5.       Уведіть підзаголовок з двох пунктів: Інформація стосовно презентації. Доповідач: Прізвище І.П.
6.       Застосуйте оформлення (шаблон, стиль) до слайда з меню. ФорматОформлення  Виберіть шаблон на свій смак ( метеор, вир тощо) – Застосувати.
7.       Створіть (вставте) другий слайд. Вставити  Створити слайд Виберіть другий вид слайда відповідно до підготовленого матеріалу   OK.
8.       Наповніть змістом другий слайд.
Вставте малюнок та текстову інформацію.
9.       Створіть (вставте) третій слайд. Вставити  Створити слайд Виберіть другий вид слайда відповідно до підготовленого матеріалу   OK.
10.   За цією схемою створіть 5 –6 слайдів.
11.   Переконайтесь, що панелі команд і анімації увімкнені, або увімкніть їх.
      Панель форматування  Конструктор  Ефекти анімації.
12.   Задайте ефект  анімації  для заголовка слайда і його тексту.
Наводьте вказівник миші на кнопки панелі ефектів анімації і ознайомтеся з їх призначенням . Вказівник розмістіть у заголовку, а потім клацніть на відповідній кнопці на панелі ефектів і т.д.
13.   Продемонструйте презентацію.
Меню Вигляд  Показ слайдів, або користуючись кнопкою швидкого запуску F 5.
14.   Закрийте вікно презентації, зберігши її у файлі з деякою назвою.
15.    Оформіть звіт, напишіть висновок до практичної роботи.

На слайдах необхідно використати текстову, графіку інформацію та  ефекти анімації.
Вчитель контролює роботу учнів, вносить корективи, нагадує про правила роботи за компютером.
Демонстрація учнівських робіт. Після демонстрації своєї роботи учні оформляють звіт про практичну роботу.
6. Підсумки заняття. 





































Немає коментарів:

Дописати коментар